توصیه میکنم بخونید بعدش.........نظرهم بدید..........اوکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آزاد

آزاد

ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﺳﻮﺳﯿﺲ ﮐﺎﻟﺒﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ



ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩ،ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻮ ﻣﻐﺎﺯﻩ



ﮔﻔﺖ : ۵۰۰ ﮔﺮﻡ ﮊﺍﻣﺒﻮﻥ ﻣﺮﻍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ



ﺩﻭﺳﺘﻢ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪ :



ﺧﯿﺎﻟﻢ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ کیفیتشﺧﻮﺑه ؟



ﺩﻭﺳﺘﻢ ﮔﻔﺖ: ﺑﻠﻪ ، ﺑﺮﺍ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﯿﺒﺮﻡ



ﺑﻌﺪ ﮔﻔﺖ ﺷﺪ ۷۰۰ ﮔﺮﻡ ، ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟



ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ: ﻧﻪ ﺳﮕﻢ ﭼﺎﻕ ﻣﯿﺸﻪ،ﮐﻤﺶ ﮐﻦ!



ﺩﻭﺳﺘﻢ |:



.



.



.



تجربه بهم ثابت کرده که از یه سنی به بعد



دیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!



برای مثال:



میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)



من رفتم بیرون! (شکل صحیح)



.



.



.



از وقتی رفتی شارژا رو خوراکی میخرم میخورم



و زمانایی که باهات صحبت میکردم رومیشنم سریال میبینم!



یه حالی میده که نگو !



همش که نبایدآدم افسرده شد )



.



.



.



آرمین تو ای اف ام رو رد کن شماعی زاده پلی کن



شکست عشقی که هیچ اسمتم یادت میره !



.



.



.



ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﻝ ﺑﻪ ﺳﺎﻝ ﻣﯿﺮﻥ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﮐﻪ ﻭﯾﺰﺍﺷﻮﻥ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﺸﻪ



ﻣﻨﻢ ۳ ﻣﺎﻫﯽ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﺧﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻠﻢ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺗﺎ ﯾﻪ



ﻭﻗﺖ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﻧﺪﻡ ! )



.



.



.



انقد بدم میاد وقتی از خواب پامیشم به جای صبحانه، نهار میزارن جلوم



.



.



.



یکی از فامیلامون اسم بچشو گذاشته سپنتا



هر موقع ننش صداش میزنه میگم ۱۵ تا )



.



.



.



آدم‌ها را باید از روی منت‌هایی که وسط دعوا سر آدم می‌گذارند شناخت !



.



.



.



دنبال نیمه گمشدتون نگردید



بعضی هام مثل ما لنگه به لنگه آفریده شدن !



.



.



.



یه جور گشنگی هم هست که فقط بعد مسواک میاد سراغ آدم !



.



.



.



ﺷﺮﻛﺖ ﺟﯽ ﺍﻝ ﺍﯾﮑﺲ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻛﻪ ﮔﻮشی ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ ﺩﺭﻣﻴﺎﺩ



دیگه ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﻣﺎ ﯾﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐُــﺮﺩﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺗﺒﻠﺖ ﻣﯿﺬﺍﺭﯾﻢ ﺗﻮﺵ !



ﺍﺧﯿﺮﺍ ﻟﭗ ﺗﺎﭘﻢ ﺗﻮﺵ ﺗﺴﺖ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﻣﺜﻞ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭ ﻣﻴﺎد



.



.



.



یه بار هوا دونفره بود ما سه نفره رفتیم بیرون آی ضایع شد !







.



.



.



از اون موقع که کره به ایران باخته، گوشی سامسونگم هنگ کرده



عقده ای



.



.



.



زنه شوهرش رو واسه نماز صبح بیدار کرد شوهر گفت بذار کمی دیگه بخوابم بعدا قضا می خونم .



زن گفت نمیشه شرع گفته نماز رو باید به وقت خودش بخونی.



مرد گفت ولی شرع گفته میتونین تا چهار تا زن هم داشته باشین.



زن گفت بخواب عزیزم هروقت خواستی نمازت رو قضا کن، خدا خیلی بخشندست



.



.



.



برنامه امشبم اینه که نصفه شب برم یه لگد بزنم به درختای جلو پنجره



این گنجیشکا بدخواب شن، صب خواب بمونن



مام یکم بیشتر بخوابیم



.



.



.



کودک درونم مدام پیرمرد درونم رو اسکل می کنه می خنده



قدیم اینجوری نبود والا ، جرات نمی کرد پاشو جلوش دراز کنه لم بده!



.



.



.



به مامانم میگم موهام میریزه،میگه کمتر برو اینترنت !



خواستم بگم اگه دردی،مرضی،سرطانی چیزی دارین بگین از مامانم بپرسم دلیلش چیه !



.



.



.



من هنوزشم میرم جلو پنکه آآآآآ میکنم یه همچین کودک درون قوی دارم !



.



.



.



دختر : بیــــــــــــــــــــــــا دوری کنیم از هم …



پسر : نمیتونم …



دختر : چرا آخه ؟؟؟



پسر : دلم تنگ میشه بیش از حد ، دلم تنگ میشه بیش از حد …



.



.




من از بیگانگان هرگز ننالم برخورد فیزیکی میکنم باهاشون دهنشونو سرویس میکنم.

.



.

.


پیراهن تازمو با کلی ذوق و شوق به بابام نشون دادم



میگه مبارکه عین رو بالشیای خدا بیامرز مادربزرگمه !



.







یکی از برنامه های زندگیم واسه آینده اینه که یه انارو بازش کنم بشمرم،



ببینم چند تا دونه انار واقعا توشه !!! خیلی برام سؤاله …



موز رو شمردم فقط یه دونه توش بود ! :




نمیدونم چیزی راجع به مثلث عشقی شنیدین..؟



این روزا شش ضلعیش هم اومده…!



.

.

.

مرد :اگه توی قرعه کشی بانک برنده بشم چی کار می کنی؟



زن :نصفش رو ازت می گیرم و ولت می کنم به امون خدا!



مرد :خب من ده هزار تومن بردم!!



بیا این پنج تومن رو بگیر و از جلوی چشمام دور شو..!





.


ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐسی ﻣﯿﺸﻦ ﻭﻟﯽ



ﮐﺮﺍﯾﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﺑﺪﻥ! ﻗﺮﺍﺭﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﻪ



ﻣﻘﺼﺪ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﻦ ﻭ فرار کنن !



ﺑﻌﺪﺍﺯ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﺷﻮﻥ



ﺩﺭﺍﯼ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯﻣﯿﮑﻦ ﻭ با سرعت



ﭘﺎ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯿﺬﺍﺭﻥ..



ﻣﯿﺮﻥ ﺗﺎ ﻣﯿﺮﺳﻦ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻫﯿﭽﮑﯽ ﻫﯿﭽﮑﯽ



ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﯾﺪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍﯼ تند تند زدن ﻧﻔﺴﺸﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ



ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ زد رو شونه ﺑﻐﻠﯿﺶ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ ﻓﮑﺮﺷﻮ بکن ﺣﺎﻻ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ داره !



بهش گفت بابا راننده منم، فقط بگین چی شده !؟



.



.


تصور کنین دخترا برن جبهه جنگ:



کتی:اون دشمن رو تیر بارون کن



نه حیفه خوشکله دلم نمیاد بکشمش؛ نمیخوام



سارا:اون پسره رو بمبارون کن



نه شبیه رضا هس نمیتونم بکشمش



مهسا تفنگ ها رو پر کن



باشه؛یه لحظه وایسا موهامو ببندم



نیلو خشاب ها رو بیار



أه یه سوسک داره رو خشابا را میره



شبنم اون بسره رو بکش



وای نه نمیتونم خون ببینم



سوسن هفتیرا رو پر کن



اه دیدین جی شد ناخنم شکست!


نظرات شما عزیزان:

lsu,n
ساعت13:48---20 بهمن 1392
عالیه
پاسخ:مرسی امیدوارم خوشت اومده باشه@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 18 بهمن 1392برچسب:,ساعت22:37توسط zeynab | |